Catapult اعلام کرده است که باPUSH ، همکاری می کند که به مربیان در برنامه ریزی، ردیابی، ارزیابی و بهبود عملکرد ورزشکاران در خارج از زمین کمک می کند.

دستگاه پوش که راه حل تجزیه و تحلیل عملکرد و معیاری در تمرین است، همکاری با PUSH کمک می کند تا یک تصویر عینی کامل از عملکرد یک ورزشکار در خارج از تمرین ایجاد شود.

PUSH  با صدها تیم ورزشی حرفه ای و المپیکی در سراسر جهان کار می کند و با تعیین کمیت عملکرد در باشگاه یا از راه دور، ارتباط قوی با ورزشکار ایجاد می کند.

سیستم PUSH PRO شامل یک رابط نرم افزار بر بستر اینترنت به همراه یک دستگاه پوشیدنی است که روی بازوی ورزشکار پوشیده می شود و برنامه ای است که به مربیان و ورزشکاران امکان دسترسی بی درنگ به برنامه ها، داده های عملکرد و پیشرفت را می دهد.

PUSH کاملاً منطبق با استراتژی Catapult برای ارائه یک راه حل مجموعه فناوری ورزشی برای مشتریان این شرکت برای بهبود عملکرد است که توسط یک پلت فرم اختصاص یافته به تیم ها و ورزشکاران پشتیبانی می شود.

راه حل مشارکت در کنار راه حل های مبتنی بر SaaS Catapult ارائه می شود که عملکرد و سلامتی در زمین را کمی می کند و راه حل های مدیریتی آن، کمک می کند تا بینش بیشتری از عملکرد ورزشکاران هنگام وزنه زدن در سالن ورزشی یا از راه دور ارائه شود.

کریس کوپر، مدیر عامل Catapult، مشتاقانه منتظر است تا شرکت ها در بازارهای مهم در سراسر جهان با یکدیگر متحد شوند.

کوپر گفت: “ما از همکاری با PUSH و به ارمغان آوردن مشارکت مشتری مداری که ارزش مداوم مشتریان را برای هر دو شرکت به ارمغان می آورد بسیار خوشحالیم.” “اهداف مشارکت همیشه نیازهای مشتریان و چگونگی ارائه جامع ترین راه حل ها برای تیم ها و ورزشکاران را اولویت بندی می کنند و ما احساس می کنیم PUSH در رسیدن به این هدف با ما بسیار مناسب است.”

 

پاول شیفنر، مدیر ارشد اجرایی PUSH، که از WW (Weight Watchers سابق) که در SVP  (استراتژی جهانی و رشد) بود به این شرکت ملحق شده است.

شیفنر گفت: “ما از همکاری با Catapult، رهبر فناوری ورزشی بسیار هیجان زده هستیم.” “پتانسیل مشتریان مشترک ما بسیار زیاد است زیرا اکنون آنها می توانند به داده های عملکرد یک ورزشکار در داخل و خارج از زمین دسترسی پیدا کرده و آنها را بهینه کنند”.

Rami Alhamad، مدیرعامل PUSH افزود: “پتانسیل این همکاری تغییر بازی برای همه تیم های ورزشی است. در طول هشت سال گذشته، من به طور مداوم از مشتریان خود شنیده ام که می پرسند آیا می توان از PUSH در زمین استفاده کرد یا از Catapult می توان در سالن بدن سازی استفاده کرد.

با این ادغام ، هدف یک تجربه یکپارچه از فناوری ورزشی در تمام زمانها و مکانها است. “

درباره دستگاه پوش

PUSH از طریق فناوری, عملکرد انسان را به حداکثر می رساند. سیستم PUSH به مربیان اجازه می دهد تا در زمان واقعی برنامه ریزی، ردیابی، ارزیابی و بهبود عملکرد ورزشکاران را انجام دهند.

سیستم PUSH شامل یک باند PUSH (شتاب سنج پوشیدنی)، Portal، یک سیستم مدیریت آموزش, است که مربیان از آن برای برنامه ریزی برنامه های تمرینی کامل استفاده می کنند که دسترسی ورزشکاران به برنامه ها را در باشگاه یا از راه دور فراهم می کند.

PUSH از مربیان و ورزشکاران در بسیاری از سطوح مختلف ورزشی از جمله: حرفه ای، المپیکی، آماتور، مسابقه ایی، نظامی و جسمی / ریکاوری پشتیبانی می کند.

سیستم PUSH از دانش مبتنی بر سرعت (VBT) استفاده می کند. ثابت شده است که VBT با افزایش حجم تمرین، قدرت بیشتری را نشان می دهد و در حالی که عملکرد را به حداکثر می رساند، خستگی را به حداقل می رساند .