معرفی دستگاه push

چه مقدار وزن؟ چند بار تکرار؟ برای همه ما حتما در حین تمرین این سوالات پیش آمده . دستگاه PUSH این مشکل را در سه مرحله خیلی ساده برای ما حل کرده . 1. چه تمرینی را میخواهید انجام دهید . 2. آن را در برنامهPUSH انتخاب کنید . 3. نتیجه را مشاهده کنید . دستگاه PUSH به ما کمک می کند تا سرعت حرکات را با توجه به تمرکزی که حین تمرین داریم تنظیم کنیم و آن را در حین انجام حرکات تحلیل و آنالیز میکند . دستگاه PUSH، با توجه به محاسبه دقیق که بر اساس سرعت (VBT) انجام شده برای مشاهده جزئیات بیشتر در تمرینات همراه ما هستش . بسیار با دوام و کم دردسر دستگاه PUSH بسیار بادوام هستش و هر قسمت آن به طور کامل تست شده و با دقت بالاییکه در هر شرایط دارد مورد استفاده قرار میگیرد . دستگاه PUSH در ضد آب هستش و کثیفی را به خود جذب نمی کند ، پس دیگر نیاز نیست فکر تمیز کردن این دستگاه باشید . در تمرینات هدف پیشرفت است. روش های مختلفی برای اندازه گیری میزان پیشرفت ما وجود دارد ؛ اندازه گیری 1RM یکی از این راه ها است. شما می توانید 1RM خود را با انجام یک آزمایش 6RM یا 10RM ایجاد کنید و نتایج خود را به یک ماشین حساب وارد کنید یا ما می توانید یک آزمون کامل 1RM انجام بدهیم . که این کار به جز خستگی و وقت گیر بودن باعث میشه تمرینات ما خوب پیش نرود و به اهداف خودمان نتونیم برسیم. برای مشاهده پیشرفت و حرکت هر ورزشکار باید حتما از این دستگاه استفاده کنیم . با استفاده از دستگاه PUSH، هدف ما دادن امکاناتی برای ورزشکاران و مربیان است که در افزایش بهره وری و سرعت بخشیدن در پیشرفت شان کمک کند و در عین حال به پیشگیری های آسیب های احتمالی ورزشکاران در حین تمرین کمک کند. در حال حاضر روشهی دیگری برای سطح بندی ورزشکاران هم هست - وارد آزمون تست برآورد 1RM شوید - دیگر مجبور نیستیم برای انجام آزمایش های زیاد به بدن خود فشار مضاعف وارد کنیم . ما این کار را برای شما انجام داده ایم - شما می توانید به راحتی (و با امنیت کامل) 1RM خود را با استفاده از بیشترین وزنه های انتخاب شده خودتان اندازه گیری کنید ... و احتمالا هم نیازی به نظارت نخواهید داشت. دو دلیل وجود دارد که نشان می دهد شما باید 1RM خود را به طور منظم تست کنید : 1. پیشرفت آیا از اینکه برنامه فعلی ورزشی برای شما کارساز است اطمینان دارید؟ اگر نمیتوانید پیشرفت خود را بسنجید، به این معناست که برای رسیدن به اهداف تان درست تمرین نمی کنید . در بیشتر مواقع، مربیان قدرتی تست 1RM ورزشکاران خود را هر چند ماه یک بار مورد آزمون قرار می دهند، اما در حال حاضر این موضوع را می دانیم که 1RM هر فرد روز به روز در حال تغییر است. سنجش 1RM در فواصل زمانی کوتاه تر ( هر هفته یا هر ماه) به سنجش و تعیین پیشرفت بدست آمده کمک می کند . مزیت آن این است که دیگر بدن خود را تحت فشار و استرس زیاد قرار نمی دهید بلکه متوجه میزان پیشرفت بدست آمده می شویم . 2. برنامه برپایه درصد تمرین تمرین بر پایه سرعت (VBT) روشی عالی است که این امکان را به مربیان میدهد تا وزنه های تمرین را از هر جلسه تمرین به جلسه بعد به طور خودکار تنظیم کنند. در مورد این تمرینات می توان گفت که استفاده از روشی بر پایه درصد تمرین ممکن است بهینه ترین نتایج را بدست آورد . این را باید بدانیم که تست 1RM در زمانهای مختلف تغییر میکند که ممکن است به دلیل خستگی ، الگوهای خواب، زمان تمرین ، یا افزایش قدرت در آن دوره زمانی، و غیره باشد .

دستگاه PUSH دو معیار اصلی در تمرینات را آنالیز میکند که از لحاظ علمی برای تمرینات ورزشی مورد تایید هستند . این دو معیار کلیدی عبارتند از قدرت و سرعت (شتاب). قدرت عاملی بسیار مهم ( قدرت در تمرینات همه چیز است ) قدرت، که با واحد وات اندازه گیری میشود، معیار مهم تمرینات است. زمانی که دو ورزشکار رقیب , وزنه مشابهی را بر می دارند، از قدرت می توان برای تعیین این مسئله استفاده کرد که کدام ورزشکار در طول وزنه برداری بیشترین توانایی را دارد . این موضوع کاملا روشن است که با زیاد شدن شتاب در تمرین و رسیدن به سرعت پایین در تمام زمان تمرین نشانه خسته شدن ورزشکار میباشد و یا وزنه مناسب را برای تمرینات انتخاب نکرده است . با استفاده از دستگاه PUSH ، ورزشکاران و مربیان می توانند متوجه بشوند که کدام یک از ورزشکاران سخت تر و با جدیت بیشتری تمرین میکند . و نیز زمانی که وزنه ها کمتر شوند و سرعت انجام حرکات بیشتر شود باعث می شود تعداد تکرار حرکت نیز بیشتر شود که این امر باعث می شود تا قدرت ورزشکار افزایش پیدا کند . که اين موضوع باعث ایجاد رقابت در بین ورزشکاران می شود به ويژه وقتی که نیاز داریم قدرت ورزشکار را بر اساس وزن او محاسبه کنیم . با محاسبه و اندازه گیری قدرت ورزشکاران می توان به موارد زیر دست یافت : • باعث میشود ورزشکاران بدون در نظر گرفتن میزان وزنه ، به رقابت بپردازند . • به باعث می شود مربیان نسبت به اینکه کدام ورزشکار سخت تر تمرین میکند آگاه شوند .

اینجا مسئله اصلی میزان وزنه نیست بلکه آن چیزی که اهمیت دارد سرعت است. آموزش مبتنی بر سرعت(شتاب) (VBT) یک روش آموزشی جدیدی است که به سرعت در حال رشد است. آموزش مبتنی بر سرعت به تنظیم وزن و حجم مشخص شده و تعیین اینکه آیا وزنه انتخاب شده برای ورزشکار مناسب است یا خیر و نیز تعیین اینکه آیا ورزشکار قبل از اینکه واقعا شکست بخورد به نقطه شکست میرسد یا نه ، کمک می کند . از گذشته مربیان می دانستند که سرعت حرکت در طول تمرین بسیار مهم است. متأسفانه، اکثر مربیان چاره ای جز ارزیابی ذهنی حرکت ورزشکاران نداشتند. در حال حاضر ابزاری برای اندازه گیری سرعت در دسترس مربیان است ، اما استفاده و حمل و نقل آنها دشوار، و اغلب خارج از توان مالی مربیان بوده است. اما این مربوط به قبل از تولید دستگاه PUSH بوده است. برای رسیدن به اهداف زیر می توان از دستگاه PUSH و آموزش براساس سرعت استفاده کرد که از مزایای استفاده از دستگاه پوش در این تمرینات به شرح ذیل است : • جلوگیری از کم تحرکی ( آموزش کم) یا تمرین بیش از حد (تمرین زدگی) به وسیله کنترل و نظارت بر سرعت حرکت • بهتر کردن وزنه و میزان آموزش به ورزشکاران بر اساس اهداف تعیین شده (قدرت، استقامت، سرعت)

محاسبه حجم تمرین (TW)

TW چیزی جدیدی در ورزش نیست، بلکه معیاری است که توسط کارشناسان ورزشی به رسمیت شناخته شده است (مک برد و همکاران، 2009)؛ با این حال، به دلیل محدود شدن این معیار در تحقیقات، تا کنون بسیار کم مورد استفاده قرار گرفته است. با پیشرفت در تکنولوژی، TW یک معیار است که نه تنها امکان استخراج اطلاعات را دارد، بلکه معیار مطلوبی برای مربیان جهت نظارت و کنترل بر مقدار فشاری است که بر روی یک ورزشکار تحمیل می شود. برخی از ویژگی های TW (Total Work) 1. با واحد ژول (J) یا کیلو ژول (kJ) بیان می شود . 2. نیروی واقعی تولید شده در طول تمرین ، فاصله ای که در حین یک حرکت طی می شود (یعنی محدوده حرکت) و سرعت حرکت را در نظر می گیرد. 3. فاز های اکسنتریک یا برونگرا (خارج از مرکز) و کانسنتریک یا درونگرا (متحدالمرکز) یک ورزش را میتوان با استفاده از TW محاسبه کرد. تیم ما در شرکت PUSH به تحقیق، جمع آوری داده ها و توسعه آنها برای نظارت دقیق بر قدرت پرداخته است؛ TW نتیجه این کار و تحقیق وسیع و دشوار ما بوده است . TW برای هر تکرار ورزشی محاسبه شده و مجموع همه تکرارها نشان دهنده مقدار قدرت و نیرویی است که شما در یک روز اعمال نموده اید. این همان چیزی است که شما در برنامه PUSH که میتوانید بر روی موبایل خود نصب کنید نیز مشاهده کنید - این اطلاعات برای پیگیری فعالیت های تمرینی ورزشکاران که با وزنه انجام میگردد نیز مفید بوده و به آنها کمک می کند تا تعیین کنند که آیا باید در جلسه بعدی خود تمرینات رو تکرار کنند و یا به مرحله بعدی بروند . کارشناسان شرکت PUSH بر این باور هستند که کارگروهی بسیار عالی داشته اند . این تیم بدون شک مکمل عالی برای این انقلاب ورزشی است .

سیستم تبلت این امکان را فراهم می کند تا چندین ورزشکار همزمان بدون نیاز به داشتن یک گوشی هوشمند ، تمرین کنند . هر ورزشکار می تواند به سرعت به گروه خود که قبلا تعریف شده است وارد شود و شروع به تمرین کند. آنها می توانند به راحتی با ضربه زدن روی عکس خود در لیست تیم ، نوبت تمرین را برای ورزش بگیرند . مربیان اگر از برنامه ما استفاده می کنید، می توانید برنامه های مشخصی را برای کل تیم بسازید و آنها را مدیریت کنید تا زمانیکه یکی از ورزشکاران شما وارد تیم تان میشود، بلافاصله روال مشخصی را که ایجاد کرده اید مشاهده می کند و می تواند طبق آن روال مانند دیگر ورزشکاران برنامه را مشاهده کند . با این کار به یک علم ورزشی عالی دست خواهید یافت، دیگر هیچ پرونده یا کاغذ بازی وجود ندارد و هیچ تضادی نیز وجود نخواهد داشت .

×
×

سبد خرید